Butlletí d’Actualitat Jurídica i sindical, núm. 79: monogràfic de les 5es. Jornades Jurídiques de CCOO de Catalunya

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’Actualitat Jurídica i SindicalAquest butlletí et dona accés als vídeos de les successives taules de les jornades.

Inclou:

• Inauguració de les jornades: Javier Pacheco i Enric Vinaixa.
  • Nou estatut del segle XX. El futur en la protecció de l’ocupació, per Antonio Baylos i Cristina Torre (primera taula).
  • Protecció de l’ocupació i del conveni col·lectiu aplicable a les subcontractes i a les empreses de multiserveis, per Amparo Esteve Segarra i Isabel Gutiérrez Muela (segona taula).
  • Protecció de l’ocupació i discriminació, per Ferran Camas Roda i Celeste Attias (tercera taula).
  • El dret d’informació de les persones treballadores i als seus representants com un element essencial en la protecció de l’ocupació, per Pablo Aramendi Sánchez i José Antonio Hernández Martínez (quarta taula).
  • El contracte fix discontinu i l’estabilitat en l’ocupació, per Verónica Martínez Barbero i Ramón González Monroy (cinquena taula).
  • Cloenda, per Enrique Rodríguez Ruiz.
  • Articles d’Antonio Baylos i Eduardo Rojo.
  • Fent memòria: les anteriors jornades jurídiques de CCOO Catalunya.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]t

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia