Butlletí d’actualitat jurídica i sindical, núm. 70: monogràfic de les 4es. Jornades Jurídiques de CCOO de Catalunya

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’Actualitat Jurídica i SindicalAquest butlletí et dona accés als vídeos i a les ponències que s’hi van presentar en les jornades.

Inclou:

• Inauguració de les Jornades: Javier Pacheco, Enrique Rodríguez, Jonathan Gallego, Joaquín Pérez Rey, i Maria Eugènia Gay.
  • El centre de treball en un entorn digital, per María Luisa Segoviano (primera taula).
  • Algoritme i dret d’informació i protecció de dades de la representació de les persones treballadores, per Pilar Vallejo i Raquel Calveras (segona taula).
  • El dret de la representació unitària i sindical a utilitzar els instruments empresarials de comunicació digital, per Xavier Solà (tercera taula).
  • La prova digital en la jurisdicció social, per Ana Salas (quarta taula).
  • Els expedients de regulació temporal d’ocupació com a instrument de futur, per Ricardo Bodas (cinquena taula).
  • La gestió del temps de treball en els entorns de treball digital: imperatius de protecció en perspectiva comunitària, per Cristóbal Molina (sisena taula).
  • Cloenda, per Paula Pejenaute.
  • Fent memòria: les anteriors jornades jurídiques de CCOO Catalunya.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]t

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia