‘Butlletí d’actualitat jurídica i sindical’, núm. 68 (juliol del 2021)

Servei d’informació i documentació jurídica

Presentem el número 68 del Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical.

La secció “Activitat del Gabinet Jurídic” presenta un comentari de sentència de Jesús Martínez sobre com calcular la prestació d’IT per malaltia comuna d’un representant comercial.

A la secció “Eleccions sindicals“, Climent Pujol exposa les funcions desenvolupades per l’Oficina Electoral de CCOO de Catalunya. La secció “Estudis jurídics i sindicals” inclou documentació, articles, informes, etc., sobre l’acord de pensions 2021, la temporalitat a les administracions públiques (acord i situació jurídica de persones treballadores), la demanda sobre un local sindical a l’Aeroport de Barcelona – El Prat, els riscos psicosocials i el teletreball, el contracte de formació i aprenentatge o el nou dret d’informació sobre els algoritmes que incideixen en les condicions laborals.

La secció “Jurisprudència” dona notícia de tres sentències sobre doctrina de la durada de contracte d’interinidad per vacant al sector públic (TS), merma retributiva en empresa de titularitat pública durant la COVID-19 i sobre consideració de temps efectiu de treball durant la prestació en modalitat de teletreball al sector dels centres d’atenció multicanal –contact center-.

Finalment, la secció “Enllaços” destaca els nous números del Butlletí del mapa de la negociació col·lectiva a Catalunya i de la revista Lex Social (amb una secció monogràfica sobre el sector de les cures).

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça de correu electrònic: [email protected]