Nova vaga de la plantilla d’IGT Solutions

Demà dimecres, 11 de març, en protesta pels acomiadaments i les suspensions de sou per haver participat en la vaga del 19 de desembre de 2019

Demà dimecres, 11 de març, tindrà lloc una vaga i una manifestació contra la repressió a IGT Solutions, davant de l’immobilisme de les empreses per solucionar el conflicte a aquesta empresa subrogada d’eDreams, que ha acomiadat 18 persones i n’ha suspès de sou i feina 22 durant 60 dies per haver exercit el dret a vaga el passat 19 de desembre del 2019. Entre aquestes persones s’hi troba el Comitè d’Empresa de CCOO amb 13 membres i un delegat LOLS, dels quals 7 han estat acomiadats i 5 suspesos. Aquest atac i repressió a la llibertat sindical és inèdit i mereix la més contundent resposta per l’atac sense precedents cap al sindicalisme de classe que representa CCOO.

Per això s’han tornat a convocar mobilitzacions per a demà dimecres a Barcelona:
– De 08.00 h a 10.00 h, piquet informatiu a l’entrada de l’empresa, pg. Zona Franca, 191-205
– A les 11.00 h manifestació des del carrer Diputació, 303, fins a la seu d’eDreams, al carrer Bailén, 67.
Abans de començar la manifestació (al carrer Diputació, 303), a les 10.45 h hi haurà atenció als mitjans de comunicació amb la participació del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya ha posat autocars per tal de facilitar el desplaçament a companys i companyes del sindicat que vulguin donar suport: des de Tarragona (plaça Imperial Tarraco, 7.00 h), Girona (avinguda Josep Tarradellas i Joan, 22-24, 7.00 h), Lleida (explanada del Camp d’Esports-recinte esportiu, av. del Doctor Fleming, s/n, 6.00 h), Vallès Occidental (estació autobusos Sabadell, 7.00 h) i Vallès Oriental (carrer de Pius XII, 5, Granollers, 7.00 h).

Per a més informació:
Càssio Paz, responsable sectorial de CCOO d’Agències de Viatges, tel. 640 907 460

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de març de 2020