Concentració de la plantilla d’Acciona contra l’ERO

El comitè d’empresa d’Acciona ha convocat la plantilla a concentrat-se demà dimecres, 9 de setembre, a les 10 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Treball a Barcelona (carrer d’Albareda, 2), per manifestar el seu rebuig a l’expedient d’extinció presentat per l’empresa i en defensa dels 500 llocs de treball. Aquesta mobilització es fa coincidint amb la propera reunió de negociació de l’ERO, que a partir d’ara es faran amb la mediació de l’Administració.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a les reivindicacions de la plantilla d’Acciona i els acompanyarà en aquesta mobilització. CCOO exigeix a Acciona la retirada de l’expedient i la insta a asseure’s a negociar per trobar una sortida a aquesta situació.