Avenços deplorables en l’ERO de Banc Sabadell: demà vaga

En primer lloc, CCOO vol agrair públicament el gran seguiment que la plantilla ha fet durant la vaga d’ahir. Aquesta força anima el sindicat a ser ferms en les seves propostes per aconseguir un acord basat en la voluntarietat.

Però la direcció ha respost amb un avanç tan tímid, amb unes propostes que són inacceptables per part del sindicat que no tolerarà les sortides forçoses que pretenen. És per això, que demà es mantenen les mobilitzacions en una jornada de vaga en què la plantilla ha de demostrar, una altra vegada, que no permetrà el menyspreu.

CCOO ha presentat la seva proposta, encaminada a reduir el nombre total d’afectació perquè aquest procés discorri sota la total voluntarietat i amb les millors condicions possibles.

A més, CCOO els ha proposat un plantejament d’adscripcions en el qual poder compensar els dèficits i excessos que pogués haver-hi en algun territori amb mobilitat funcional (canvi de funció) que actués com vas comunicant, a través de convocatòries internes, treball en remot, teletreball …

Banc Sabadell 7 Octubre 2021