Memòria de la primera Assemblea sindical oberta

L’Assemblea sindical oberta ha estat un espai per definir el paper del sindicat davant la nova realitat social i on tothom ha pogut participar

El 20 de novembre del 1964, a l’església de Sant Medir de Barcelona, 300 homes i dones sindicalistes es van reunir en assemblea per definir quina era la millor forma d’organització i lluita per defensar les condicions de treball i de vida dels treballadors i les treballadores. Naixia, així, la Comissió Obrera Nacional de Catalunya.

50 anys més tard, l’assemblea ha definit quines són les propostes i les formes de lluita i d’organització que ens serviran per fer front als nous reptes en relació amb les condicions de treball i vida, i fer que CCOO continuï sent el sindicat útil que permeti construir un futur de drets i igualtat.

L’Assemblea sindical oberta ha servit per reforçar la funció i la utilitat del sindicalisme de CCOO, i perquè els propers 50 anys continuem construint presents i futurs.

Feu clic per veure:

– la memòria de l’Assemblea sindical oberta
– el procés d’implementació de les propostes de l’Assemblea sindical oberta