Aprovada la Carta de convocatòria de la segona Assemblea sindical oberta

En el Consell nacional del dijous 19 de desembre

El Consell nacional de CCOO de Catalunya del passat dia 19 de desembre va aprovar la carta de convocatòria de la segona Assemblea sindical oberta, que s’iniciarà a partir de l’1 de gener de 2020 i que torna a obrir un espai per a la deliberació, en un context socioeconòmic i polític complicat per la classe treballadora, on el sindicat ha de pensar bé la direcció de les seves passes.

La primera Assemblea sindical oberta va iniciar una etapa de participació al sindicat que va donar més importància a la deliberació col·lectiva i a la participació horitzontal de les persones que fem l’organització. Es va organitzar un procés de participació obert a l’afiliació, a entitats i persones amigues disposades a compartir les seves experteses. Volíem repensar el sindicat després de la pitjor crisi econòmica en democràcia i les seves conseqüències en la societat i el món del treball. Aquesta manera de fer va ser ben valorada i ha aportat cohesió i empenta a CCOO de Catalunya.

Feu clic per a veure:
– la carta de convocatòria de la segona Assemblea sindical oberta
– el cartell de la segona Assemblea sindical oberta