7 de juny: Convocada aturada parcial d’una hora a CaixaBank

Després del rebuig frontal de les propostes dels sindicats per part de la Direcció de CaixaBank el passat 2 de juny, s'ha convocat una nova aturada parcial dilluns que ve, 7 de juny, de 11h a 12h.

Addicionalment, els representants dels treballadors es concentraran de 10h a 12h davant el lloc de celebració de la taula negociadora (Hotel Riu Plaça Espanya; c / Gran Via, 84, Madrid).

La plantilla està totalment implicada en la defensa de l'ocupació, de les condicions de treball i de la seva dignitat professional. Es preveu que secundarà massivament aquesta aturada d'una hora previ a la vaga prevista per al dia 9 de juny, en el cas que la Direcció no accepti prorrogar el període formal de negociació i decideixi aplicar unilateralment mesures draconianes.

Fins ara, els avenços han estat mínims i els sindicats han exigit a l'empresa que mostri la seva "voluntat per arribar a un acord" fent moviments significatius.