30a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya: ‘La (re)construcció de l’estat de benestar’

El 6 i 7 de juliol de 2021 a la seu de CCOO de Catalunya

El dimarts 6 i el dimecres 7 de juliol de 2021 tindrà lloc, a partir de les 11 del matí, la 30a edició de l’Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, que se celebrarà a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16), amb el lema ‘La (re)construcció de l’estat de benestar‘.

Encarem la recta de sortida per a la recuperació de la pandèmia de covid-19 gràcies a la vacunació i a la inversió europea però, alhora, encara vivim pendents de l’abast socioeconòmic d’una crisi que persisteix i que se solapa amb la crisi climàtica i amb els efectes de les retallades de la crisi anterior. En aquest context, la 30a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya, que se celebra a Barcelona el 6 i 7 de juliol de 2021, vol reflexionar sobre “La (re)construcció de l’estat de benestar” des del convenciment refermat que cal valorar els treballs, els serveis i l’atenció públiques i que uns pilars socials sòlids que contribueixin a la reducció de les desigualtats són imprescindibles per a una reconstrucció efectiva de la nostra societat.

Els treballadors i les treballadores, amb el sindicat al capdavant, volem ser part activa d’aquesta tasca, que posa al centre la vida i les necessitats de les persones. Per això reflexionem conjuntament amb ponents del món acadèmic català, espanyol i europeu i amb persones amb diferents responsabilitats al voltant de la funció pública i l’agenda social. L’objectiu: tenir més coneixements i elements de criteri a l’hora de contribuir, des del món del treball i l’activitat sindical, a aquesta necessària reconstrucció de l’estat de benestar.

Feu clic per veure el programa de la 30a Escola d’Estiu de CCOO de Catalunya
Ompliu el formulari d’inscripció per a participar-hi.