​Els pensionistes de CCOO de Catalunya organitzen una xerrada sobre els maltractaments a la gent gran

Demà dimecres, 23 de febrer, a partir de les 11 hores, presencial i pel YouTube de CCOO de Catalunya

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha organitzat demà dimecres, 23 de febrer, una xerrada informativa amb el títol “Els maltractaments a la gent gran: una realitat silenciada”. La xerrada tindrà lloc a les 11 hores a l’Espai Assemblea de la seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona).

L’acte comptarà amb la participació de Mercè Civit, vicedegana del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya; d’Estrella Pineda, secretària de la Dona de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya, i de Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes del sindicat.

L’acte es podrà seguir de manera presencial, però també a través del canal de YouTube de CCOO de Catalunya.