Aquest dissabte 17 d’abril se celebra la V Assemblea Nacional d’Acció Jove (ANAJ) de CCOO de Catalunya

Aquest dissabte 17 d’abril se celebra la V Assemblea Nacional d’Acció Jove de CCOO de Catalunya (ANAJ) sota el lema #laforçadelajoventut. L’acte tindrà lloc a Barcelona, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya. L’inici de l’assemblea tindrà lloc després de les acreditacions, a partir de les 9.30 hores.

El contingut se centra en quines han de ser les línies prioritàries d’Acció Jove per als següents anys, així com també el debat de cinc resolucions sobre temes diversos: educació, crisi climàtica, noves realitats del treball, LGTBIfòbia i com podem combatre els efectes de la COVID respecte la joventut.

L’acte de cloenda de l’assemblea està previst a partir de la 13.30 hores amb la intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Carlos Gutiérrez, secretari confederal de Noves Realitats i Joventut de la CS CCOO, i de la nova coordinadora o coordinador nacional d’Acció Jove.

Aquesta assemblea, seguint la tònica que s’ha utilitzat per celebrar els diferents congressos del procés, també participa en la compensació d’emissions de gasos d’efecte hivernacle regenerant una zona boscosa de Catalunya.