El 8è Congrés tindrà lloc dimecres, 7 d'abril, a Salt

CCOO de les Comarques Gironines celebra el seu 8è Congrés

CCOO de les Comarques Gironines celebrarà demà dimecres, 7 d'abril, el seu Congrés, on es finalitzarà el relleu de la direcció del sindicat iniciat el passat 8 de juny del 2020 amb el canvi al capdavant de la Secretaria General.
La Coma Cros de Salt acollirà els delegats i delegades, que durant tot el dia faran un balanç de la feina feta durant els darrers quatre anys i aprovaran el Pla d'acció per al proper mandat. Un mandat clarament marcat per la crisi social i econòmica provocada per la pandèmia. S'escollirà també l'Executiva, la Secretaria General i els membres de Girona del Consell Nacional.
El congrés, que es farà a porta tancada a l'auditori de la Factoria Cultural de la Coma Cros de Salt, hi assistirà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.
Un cop finalitzada la reunió, sobre les 18 hores, tindrà lloc una compareixença de premsa, per explicar els detalls dels canvis. La compareixença es realitzarà en format de declaració a peu dret i tindrà lloc amb les mesures de seguretat ajustades a la situació del moment (mascaretes, distància de seguretat, etc.).
06/04/2021