CCOO i UGT denuncien IQOXE a la Inspecció de Treball per coaccions i serveis mínims abusius

CCOO i UGT presentem denúncia davant la Inspecció de Treball contra IQOXE per vulneració del dret de vaga amb imposició de serveis mínims abusius i coaccions als treballadors i les treballadores.

Aquesta denúncia es produeix després que IQOXE fixés ahir a la nit unilateralment un serveis mínims abusius, fent esment, suposadament, d’un comunicat que s’havia enviat als treballadors i treballadores via correu electrònic.

Aquest matí representants de l’empresa han arribat a sortir fins a tres cops davant els treballadors i treballadores mentre estaven concentrats a les portes de l’empresa, per coaccionar-los i pressionar-los perquè entressin a treballar.

Finalment, a les 8 del matí han entregat noves cartes de serveis mínims. Es dona el greuge que els serveis mínims responen a criteris de productivitat i no de seguretat.

Els sindicats restem en espera que la Inspecció de Treball convoqui les parts.