CCOO i UGT reclamen a Junqueras i Romeva un esforç per constituir en breu un govern estable i efectiu

Els principals agents socials i econòmics de Catalunya (CCOO i UGT, Foment i Pimec), representats pels seus màxims responsables, Javier Pacheco, Camil Ros, Josep Sánchez Llibre i Antoni Cañete, s’han reunit avui amb Oriol Junqueras i Raül Romeva per valorar l’estat de les negociacions per a la formació d’un govern estable a Catalunya.

Els representants de les principals organitzacions sindicals i empresarials del país han constatat amb gran preocupació les grans dificultats que existeixen a dia d’avui per constituir un govern estable i en la major brevetat possible. Els representants socials i econòmics han fet arribar aquesta preocupació a Junqueras i Romeva a qui han reclamat un esforç per arribar a un acord i conformar un govern efectiu de manera urgent.

Pacheco i Ros han reclamat amplitud de mires als líders polítics per aconseguir un govern que impulsi grans consensos, que entomi amb determinació els grans reptes que té Catalunya, que faci front a la profunda crisi que patim i que afronti els problemes reals de la gent.

Junqueras i Romeva s’han compromès a fer arribar aquestes demandes dels agents socials i econòmics a Pere Aragonès, candidat a la investidura de la Presidència de la Generalitat de Catalunya.