Els comitès de Nissan demanen la màxima implicació als partits polítics i al nou govern per aconseguir la millor reindustrialització de les plantes

Declaracions demà a les 12.30h davant la seu d’ERC

Aquest dimecres, 14 d’abril, els comitès d’empresa de Nissan es reuneixen amb ERC i tanquen la ronda de reunions amb els partits polítics més representatius del Parlament de Catalunya per demanar-los la màxima implicació de tots els partits i de les institucions per aconseguir la millor reindustrialització de les plantes de Nissan.

Un cop finalitzada la reunió, els portaveus dels diferents sindicats que integren els comitès de Nissan estaran en disposició d’atendre els mitjans de comunicació per valorar com ha anat aquesta ronda de reunions, en quin punt està la mesa de reindustrialització i quins seran els passos a seguir a partir d’ara.

L’atenció a la premsa es farà a peu dret, sobre les 12.30 h, aproximadament, davant l’edifici on té la seu ERC a Barcelona (c. de Calàbria, 166).