Reunió dels comitès d’empresa del Grup Bosch per analitzar la situació derivada de l’estratègia de la multinacional a l’Estat

Un cop finalitzada la reunió, els portaveus de CCOO i UGT atendran els mitjans de comunicació a les portes de la planta de Lliçà d’Amunt

Aquest dimecres, 24 de març, els comitès d’empresa de les tres plantes que el Grup Bosch té a l’Estat es reuniran per analitzar la situació del grup, davant la deriva empresarial de la multinacional al nostre país, i per buscar alguna sortida per intentar trobar una alternativa industrial que garanteixi la continuïtat de l’activitat i dels llocs de treball. Els comitès de Castellet i de Madrid traslladaran també el seu suport a la plantilla de la fàbrica vallesana.

La reunió tindrà lloc al pavelló d’esports de Lliçà d’Amunt (carrer de Jaume I, 32). Està previst que els mitjans que estiguin interessats puguin gravar uns muts a les 11.15 h, al final de la reunió.

Un cop finalitzada la reunió, els comitès d’empresa es traslladaran a les portes de Bosch (carretera de Caldes a Granollers, km 8,5), on, sobre les 11.45 h, els portaveus de CCOO i UGT de la planta de Lliçà d’Amunt, Ángel Ramos i Emili Castells, atendran els mitjans de comunicació.