L'acord amb els grups parlamentaris posa fi a la vaga indefinida que durava des dels mes d'octubre

S'arriba a un acord històric per a la constitució d'una taula d'equiparació de les condicions laborals del transport sanitari

Foto
La representació dels treballadors i les treballadores del sector sanitari de Catalunya va rebre ahir el document amb l’acord que s’ha aconseguit amb els grups parlamentaris del Parlament de Catalunya. El text de l’acord recull el següent:

“Per tot això els grups i la part social, veuen adient la constitució de la taula d’equiparació del transport sanitari de Catalunya, que tindrà com a funció elaborar un pla per equiparar progressivament les condicions laborals del personal del transport sanitari a les del personal del Sistema d’Emergències Mèdiques. La taula d’equiparació del transport sanitari de Catalunya, estarà composta per: Departament de Salut, grups parlamentaris, representants sindicals de la taula negociadora del conveni autonòmic (CCOO, UGT, USOC i SINDI.CAT) i la patronal del transport sanitari ACEA, que tindrà com a funció abordar el conflicte utilitzant com base la resolució del Parlament de Catalunya 940/XII”.

Aquest acord històric posa fi a una llarga lluita sindical pel dret laboral, “mateix treball mateixes condicions”, que ha decidit els sindicats representants del sector a posar fi a la VAGA INDEFINIDA que es mantenia des del passat mes d’octubre i preparar-se per al repte que suposa establir les bases que portarà al sector d’ambulàncies, progressivament, a l'equiparació de les condicions laborals de tot els sector.

20/03/2021