CCOO signa un preacord a Girbau que redueix significativament les persones afectades per acomiadament

Pendent del redactat i la signatura final, el preacord ja ha estat refrendat per la plantilla

El Comitè d’Empresa de Girbau (format per 16 membres de CCOO i 1 de la Intersindical-CSC) ha arribat a un preacord amb la direcció de l’empresa que redueix els acomiadaments previstos inicialment, de 76 a 48. A més, d’aquests 48 afectats, 9 seran prejubilacions amb un acompanyament durant 3 anys amb el 90 % del salari net i 10 sortiran amb baixes incentivades, amb una indemnització mínima se 12.000 € i una màxima de 18.000 €.

Finalment, seran 29 les persones treballadores que tindran una sortida de l’empresa amb les condicions pactades al preacord que recullen indemnitzacions de 36 dies per anys treballat, 30 mesos de topall, una aportació lineal de 400 € per any treballat i una indemnització màxima total de 90.000 €.

El preacord va ser refrendat ahir per la plantilla i ara està pendent del redactat i la signatura final.