Javier Pacheco es reuneix amb Oriol Junqueras a la seu de CCOO de Catalunya

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, s’ha reunit aquesta tarda amb el President d’Esquerra Republicana de Catalunya, Oriol Junqueras. La reunió ha estat presencial i ha tingut lloc a la seu de CCOO a Barcelona.

Pacheco ha aprofitat la trobada per explicar al president d’ERC les propostes de CCOO de Catalunya per la reconstrucció social i nacional de Catalunya, que el sindicat considera fonamentals i que cal que entomi el proper govern que es conformi al capdavant de la Generalitat. El secretari general de CCOO de Catalunya ha tornat a recordar a Oriol Junqueres, el posicionament inequívoc del sindicat en favor de l’alliberament dels polítics i els activistes catalans empresonats, petició que CCOO ha mantingut des del moment mateix del seu empresonament.

Pacheco i Junqueras s’han emplaçat a seguir tenint contactes habituals per tractar els assumptes polítics, econòmics i socials que afecten a la ciutadania de Catalunya.