Participació del CITE al programa de Treball i Formació 2019, en la línea ACOL, del Servei d'Ocupació de Catalunya

Coneixedors de la situació de vulnerabilitat que comporta el fet de trobar-se sense autorització administrativa i en el convenciment que la segregació legal de les persones estrangeres residents en el nostre país comporta inevitablement una segregació laboral, social i habitacional, des del Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers vam decidir participar en la convocatòria del 2019 de la línea ACOL 12 del Programa de Treball i Formació 2019 del Servei d’Ocupació de Catalunya.

Aquesta participació ha permès que una persona sense autorització administrativa i que complia els requisits per poder obtenir la seva autorització de residencia i treball per circumstàncies excepcionals per arrelament social hagi pogut regularitzar la seva situació administrativa i al mateix millorar la seva ocupabilitat per mitjà de l’experiència laboral i la formació transversal durant l’any 2020.

Aquest programa del Servei d’Ocupació de Catalunya compta amb el suport del Fons Social Europeu.

Logo SOC Logo FSE
23/09/2020