Vaga a Oysho Logística davant la impossibilitat d’arribar a un acord en la negociació del conveni

CCOO d’Indústria exigeix l’equiparació de les condicions laborals de la plantilla amb les de la resta de centres logístics del Grup Inditex

Després de més d’un any de reunions i davant la impossibilitat d’arribar a un acord en les negociacions del conveni col·lectiu d’Oysho Logística, de Tordera, el comitè d’empresa i la secció sindical de CCOO han convocat una jornada de vaga el proper 22 de febrer per exigir un conveni digne per a les persones que treballen en aquesta plataforma logística del Grup Inditex.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la vaga i a les reivindicacions de la plantilla perquè s’equiparin les seves condicions laborals amb les de les treballadores i treballadors de la resta de plataformes logístiques del Grup Inditex, ja que en aquest cas hi estan per sota.

CCOO lamenta la manca de voluntat negociadora que ha demostrat la direcció de l’empresa en tot aquest procés, en el qual no ha manifestat cap interès per acostar posicions ni donar una resposta positiva a les propostes de la representació de la plantilla. Al contrari, insisteix en una sèrie de plantejaments que suposen una pèrdua econòmica per als treballadors i treballadores del centre de Tordera.

En aquest escenari, CCOO d’Indústria seguirà reclamant i treballant per aconseguir un acord marc que reguli les condicions laborals de totes les persones que treballen a les plataformes logístiques del Grup Inditex a Espanya.

Nota de la federació estatal sobre el conflicte d’Oysho Logística