S’arriba a un acord a Girbau per retirar l’ERO i obrir un procés de negociació

Dilluns s’ha de materialitzar un acord d’ERTO per 3 mesos, amb el qual quedarà desconvocada la vaga

Gràcies a la lluita de la plantilla, finalment la direcció i el Comitè d’Empresa de Girbau van arribar ahir a un acord per retirar l’ERO, aplicar un expedient temporal i obrir un procés de negociació d’un pla de viabilitat per afrontar l’actual situació conjuntural de falta de comandes. L’acord ha estat referendat tant pel comitè com per les seccions sindicals de CCOO i la Intersindical CSC.

Dilluns s’ha de materialitzar l’acord de l’ERTO, que tindrà una durada màxima de 3 mesos i afectarà tota la plantilla. Durant aquest període es negociaran les mesures necessàries per pal·liar la situació actual, sense la pressió dels acomiadaments, així com altres matèries que el comitè d’empresa fa mesos que reclama a l’empresa (conveni, increments salarials…). El comitè manifesta la seva disposició a avançar en aquest procés de negociació.

Un cop signat dilluns l’acord d’ERTO, quedarà definitivament desconvocada la vaga prevista per a la setmana que ve.

CCOO d’Indústria de Catalunya valorem molt positivament l’acord assolit, ja que respon als arguments que el sindicat han exposat durant tot aquest procés, un acord que ha estat possible gràcies al binomi negociació-mobilització.