Amb la consecució d'aquest acord, que ha estat ratificat per la plantilla, s'ha desconvocat la vaga

S'arriba a un acord a U-Shin, gràcies a la mobilització dels treballadors i les treballadores

Foto Gràcies al binomi negociació-mobilització, finalment s’ha assolit un principi d’acord sobre l’ERO d’U-Shin, que ahir va ser ratificat pràcticament per unanimitat per la plantilla. CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament aquest acord, malgrat que no s’ha pogut evitar el tancament de la planta d’Abrera, ja que permet guanyar un any de temps i s’han aconseguit les millors condicions possibles per a la plantilla.

L’acord preveu que el tancament de la fàbrica d’Abrera es faci efectiu al març de 2022. Fins llavors, les treballadores i treballadors cobraran una prima mensual, que variarà en funció del grup professional, en concepte de productivitat.

En el marc de l’acord, també s’estableixen prejubilacions per a les persones que tinguin a partir de cinquanta-tres anys, de les quals podrien beneficiar-se setze persones. Per a la resta de la plantilla s’ha acordat una indemnització de quaranta-cinc dies per any, amb els màxims que estableix la normativa vigent.

Amb la consecució i ratificació d’aquest acord, han quedat desconvocades les jornades de vaga previstes.
12/02/2021