CCOO de Lleida convoca els treballadors i treballadores del comerç per reclamar un conveni digne i reivindicar-se com a personal essencial

Foto El sector del comerç de la província de Lleida no té conveni signat des de fa més d’un any, és per aquest motiu que els seus treballadors i treballadores no han tingut cap pujada salarial.

La patronal FECOM es nega a pactar cap pujada i vol aplicar una congelació salarial per als anys 2020 i 2021, però els treballadors i treballadores no ho volen permetre i demanen que se’ls reconegui l’esforç, el treball i la dedicació per donar servei al conjunt de la ciutadania a més de millores en les condicions laborals i la formació.

És per aquest motiu que CCOO i la UGT han convocat una concentració demà dissabte, a les 12 del migdia, a la plaça de St. Joan de Lleida, per reclamar un conveni digne que reflecteixi que durant aquesta pandèmia han estat i estan a primera línia davant de la COVID-19, i continuen sent un servei essencial.
12/02/2021