La plantilla de Girbau convoca vaga i dues concentracions contra l’ERO

Després que l’empresa hagi posat sobre la taula un ERTO per un any, a més dels 76 acomiadaments

La plantilla de Girbau intensifica les mobilitzacions en defensa dels seus llocs de treball, després que en la darrera reunió del període de consultes de l’expedient, a més de no recular amb l’ERO per acomiadar 76 persones, l’empresa hagi posat sobre la taula un ERTO per un any, ampliable per un altre any, sense plantejar cap tipus de mesura per minimitzar-ne l’impacte sobre els treballadors i treballadores.

Davant d’aquesta situació, el comitè d’empresa ha convocat diverses accions de protesta durant els pròxims dies per manifestar el rebuig de la plantilla a aquestes mesures:

• Concentració demà dimecres, 10 de febrer, de 13 a 15 h, davant la nau principal de l’empresa (carretera de Manlleu, km 1).
• Divendres 12 de febrer, ha convocat una nova concentració a les 12 h, a la plaça Major de Vic, per fer visible el conflicte i recollir el suport de la ciutadania.
• També s’ha convocat una vaga de 48 hores que començarà a les 22 hores del 16 de febrer i finalitzarà el dia 18 de febrer, a les 22 hores.

CCOO d’Indústria manifesta el seu rebuig davant la deriva que està prenent la direcció de Girbau i dona total suport a la plantilla en les seves mobilitzacions. Així mateix, segueix exigint a l’empresa la retirada de l’ERO i que s’assegui a negociar amb la voluntat de trobar una solució que permeti garantir l’ocupació i tingui la mínima afectació sobre la plantilla.