CCOO organitza la projecció de la pel·lícula ‘Flores en la basura 2020’ i un col·loqui amb el director del film

En el marc dels actes culturals vinculats al 12è Congrés del sindicat

En el marc dels actes culturals relacionats amb el 12è Congrés de CCOO de Catalunya, el sindicat ha organitzat un acte on es projectarà la pel·lícula Flores en la basura i on tindrà lloc un col·loqui posterior amb el director, José Antonio Romero. L’acte tindrà lloc dimarts, 9 de febrer, a les 17.30 hores. L’enllaç Zoom per seguir l’acte i la projecció de la pel·lícula, el podeu demanar a [email protected].

Rodada entre el 2013 i el 2019, és una fotografia de les cicatrius que ha deixat la gran recessió. Qui ha perdut en aquesta crisi? La gent jove, les dones, les persones treballadores i jubilades… Flores en la basura parla d’aquestes persones i visibilitza les devastadores conseqüències de la crisi, agreujades per la situació extraordinària provocada per la COVID-19.

Presenta l’acte Carmen Juares, responsable de Noves Realitats del Treball i Precarietat de CCOO de Catalunya.