Marxa lenta de vehicles contra l’ERO de Girbau

La plantilla de Girbau ha iniciat mobilitzacions contra l’ERO presentat per l’empresa per acomiadar 76 persones. Demà divendres, 5 de febrer, el comitè d’empresa ha convocat una marxa lenta de vehicles pel polígon Mas Bauló, de Vic, on està ubicada l’empresa principal, en defensa dels llocs de treball i per manifestar el rebuig de les treballadores i treballadors de Girbau als acomiadaments. CCOO d’Indústria donem suport a aquesta mobilització.

Es faran dues marxes lentes de vehicles per facilitar la màxima participació de la plantilla, la primera a partir de les 12.45 h i la segona a partir de les 14 h. Totes dues sortiran des de davant de la fàbrica principal de Girbau.

Aquesta serà la segona acció de protesta contra l’ERO de la plantilla, que divendres passat es va concentrar a les portes de l’empresa, on va deixar clar el seu no rotund a aquest expedient.