Vaga a Salvesen Logística per la millora de les condicions laborals i salarials

CCOO denúncia la precarietat de la plantilla d’aquesta ‘joint venture’ de Danone

CCOO d’Indústria secunda totalment la vaga convocada a Salvesen Logística, l’empresa que s’encarrega de la logística de Danone, els propers dies 2, 3 i 4 de febrer per exigir a l’empresa la millora de les condicions del conjunt de persones que hi treballen. Aquesta vaga afectarà els diferents centres de treball que l’empresa té a l’Estat, entre els quals hi ha el de Sant Cugat del Vallès (també té centres a Madrid, València i Sevilla).

Fa setmanes que es va iniciar un procés de negociació per millorar diferents qüestions que afecten la plantilla, entre les quals, les condicions laborals, els salaris, les categories professionals i alguns aspectes de l’organització del treball. Davant la impossibilitat d’arribar a un acord sobre les propostes plantejades per la representació de les plantilles, s’ha obert un procés de mobilització.

CCOO denuncia la precarietat que pateixen les treballadores i treballadors de Salvesen Logística, una ‘joint venture’ participada majoritàriament per Danone, que té externalitzat el servei de logística a través de Salvesen Logística. Durant la pandèmia han estat un servei essencial que ha servit els productes refrigerats de Danone a supermercats i grans superfícies, amb molta gent treballant moltes hores i amb uns contractes precaris. Una situació que estem intentant revertir.

De fet, durant el mes de desembre ja es van fer 3 dies de vaga al centre de Madrid per denunciar aquesta situació, que lluny se resoldre’s continua bloquejada per part de l’empresa.