CCOO presenta el document 'Per la reconstrucció social i nacional de Catalunya. CCOO davant les eleccions al Parlament del 2021'

Foto

CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa el document 'Per la reconstrucció social i nacional de Catalunya. CCOO davant les eleccions al Parlament del 2021'.

Amb les persones al centre, pensant sempre en la millora de les condicions materials i culturals de vida de la gent i en les generacions futures, presentem les propostes que CCOO de Catalunya hem elaborat de cara a les pròximes eleccions al Parlament de Catalunya i instem tota la ciutadania i els partits polítics a debatre-les i a tenir-les molt presents en clau de reconstrucció social i nacional. Són unes 250 propostes concretes.

La roda de premsa ha comptat amb les intervencions de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i de Dolors Llobet, secretària d’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya.

26/01/2021