CCOO de Catalunya presenta el llibre ‘Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras’

En el marc dels actes culturals que acompanyen el procés congressual del sindicat

El proper dilluns 25 de gener, a les 17.30 hores, en el marc del conjunt d’actes culturals d’acompanyament al procés congressual del sindicat, CCOO de Catalunya amb la Fundació Cipriano Garcia organitzen l’acte de presentació del llibre Conciencia de clase. Historias de las Comisiones Obreras.
En quinze relats, diverses plomes de renom fan un repàs per una sèrie de fites que van marcar la lluita pels drets dels treballadors i treballadores i la llibertat.
L’acte serà presentat per Dolors Llobet, secretària d’Atenció a l’Afiliació, Estudis i Coordinació de Direcció de CCOO de Catalunya, i comptarà amb les intervencions de:
Bruno Estrada, coordinador del llibre
Elvira Lindo, escriptora i periodista
Javier Tébar, director de l’Arxiu Històric de CCOO de Catalunya
Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya
Amb motiu de les mesures de seguretat per la COVID 19, l’acte és telemàtic i el podreu seguir pel canal de YouTube de CCOO de Catalunya o al següent enllaç https://www.youtube.com/watch?v=2sbFlvrAeMo