Mobilització del transport sanitari a Girona

Demà, a les 10.30 hores davant la seu d’ERC

Continuen les mobilitzacions del col·lectiu de treballadores i treballadores del sector del transport sanitari a Catalunya. Aquest divendres ja portaran 100 dies des que es va iniciar la vaga indefinida.

CCOO i els altres sindicats convocants reclamen poder establir un calendari per als propers anys amb la finalitat d’elaborar un pla per equiparar progressivament les condicions laborals del personal de transport sanitari a les del personal del Sistema d’Emergències Mèdiques. També reclamen la retirada de la totalitat de tots els expedients disciplinaris i les respectives sancions aplicades per part de les empreses privades durant el període de vaga.

En defensa d’aquestes dues raons CCOO i els altres sindicats convoquen la concentració que tindrà lloc davant de la seu d’ERC de Girona, carrer Ultònia, 23 , demà divendres, 15 de gener, a les 10.30 hores amb la finalitat d’aconseguir una taula de negociació que permeti un acord.