El sindicat recorda a la multinacional que plantilla té dret a escollir els i les seves representants lliurement i democràticament

CCOO exigeix a la multinacional Alliance Healthcare que no interfereixi antidemocràticament en les eleccions sindicals al centre del prat de Llobregat

FotoCCOO d’Indústria denuncia que la direcció de la multinacional Alliance Healthcare està actuant de manera antidemocràtica en el procés d’eleccions sindicals convocades al centre de treball del Prat de Llobregat. CCOO ha posat en coneixement de la Inspecció de Treball que la direcció de l’empresa ha manipulat el cens electoral, n’ha retrassat la publicació i hi ha inclòs personal d’alta direcció que no hauria de participar en les eleccions per escollir la representació dels treballadors i treballadores.

CCOO també denuncia que l’empresa està impedint que les persones que formen part de la candidatura de CCOO puguin comunicar-se amb la resta de la plantilla en el marc d’un procés democràtic com són les eleccions sindicals. La direcció ha prohibit a CCOO l’ús del correu electrònic, una situació que considerem que suposa una vulneració de drets fonamentals i sindicals de la plantilla.

CCOO lamenta la pressió que l’alta direcció d’Alliance Healthcare al Prat està exercint sobre algunes persones d’aquest centre de treball perquè es presentin a les eleccions per candidatures alternatives a CCOO.

CCOO d’Indústria de Catalunya exigeix a la multinacional que deixi d’interferir antidemocràticament en les eleccions sindicals i li recorda que la plantilla té dret a escollir lliurement i democràticament els i les seves representants.

15/01/2021