Mobilització del transport sanitari a Lleida

Demà, a les 10.30 hores davant la seu d’ERC

Continuen les mobilitzacions del col·lectiu de treballadores i treballadores del sector del transport sanitari a Catalunya.

CCOO i els altres sindicats convocants reclamen poder establir un calendari per als propers anys amb la finalitat d’elaborar un pla per equiparar progressivament les condicions laborals del personal de transport sanitari a les del personal del Sistema d’Emergències Mèdiques.

També reclamen la retirada de la totalitat de tots els expedients disciplinaris i les respectives sancions aplicades per part de les empreses privades durant el període de vaga.

En defensa d’aquestes dues raons CCOO i els altres sindicats convoquen a la concentració que tindrà lloc demà divendres, davant de la seu d’ERC de Lleida (carrer de Lluís Companys, 3), al matí (10.30 h), amb la finalitat d’aconseguir una taula de negociació que permeti un acord.