Concentració del sector del transport sanitari de Catalunya a la seu d’Esquerra Republicana a Barcelona, el dijous 24 de desembre

Comunicat de l’agrupació d’ambulàncies de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya

Aquest dijous que ve superats àmpliament els dos mesos des que es va iniciar la VAGA INDEFINIDA del sector del transport sanitari de Catalunya, continuem, i no defallim, lluitant en defensa d’un pla progressiu d’equiparació aprovat pel Parlament de Catalunya.

El partit polític Esquerra Republicana com a màxim responsable de la Conselleria de Sanitat, forma part també del grup de partits polítics que van aprovar la Resolució 940/XII del Parlament de Catalunya sobre la situació sanitària 255-00015/12 en el punt 39 b, poder establir un calendari per als propers anys del concurs TS/14 amb la finalitat de:

– Elaborar un pla per equiparar progressivament les condicions laborals del personal del transport sanitari a les del personal del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).

Convoquem la concentració que tindrà lloc davant de la seu d’Esquerra Republicana (carrer Calabria, 166 de Barcelona), el proper dijous 24 desembre, a les 10.30 hores, perquè els dirigents del partit polític escoltin les treballadores i treballadors del transport sanitari públic, professionals que són menyspreats des de fa més de dos mesos en defensa de la resolució del parlament que ratifica l’elaboració d’un pla d’equiparació amb els treballadors de l’empresa pública SEM que permeti anar reduint les desigualtats laborals existents per poder aconseguir el dret d’unes mateixes condicions laborals per a un mateix treball.