Concentracions de protesta contra la direcció de la Mútua Intercomarcal de Lleida que no vol reconèixer el risc de contagi dels seus professionals sanitaris

La Mutua Intercomarcal no vol reconèixer el risc dels ajudants sanitaris/zeladors i dels treballadores i treballadores de l’Hospital Santa Maria (GSS) de Lleida. L’argument utilitzat per la direcció és que no estan exposats a risc biològic de la COVID. Segons ells, no estan en contacte amb pacients a menys d’1,5 m.

CCOO recorda que el decret de setembre recull que tots els professionals sanitaris i sociosanitaris seran persones de risc i, per tant, no entenem aquest argument. Davant d’aquesta situació, anunciem concentracions de treballadors i treballadores i del comitè d’empresa, els dies 22 i 23 de desembre, a les 12 h, a la porta de la Mutua Intercomarcal (av. Prat de la Riba 51, cantonada amb carrer Pallars, de Lleida).

CCOO dona suport al comitè d’empresa i considera que és intolerable aquesta actitud per part de la Mutua.