La plantilla de l'Hotel Monterrey ratifica àmpliament l'acord assolit entre la representació dels treballadors de CCOO i l'empresa

Foto L’acord assolit davant l'ERO presentat en l'Hotel Monterrey de Lloret de Mar suposa un increment important de les indemnitzacions previstes per a tota la plantilla i una quantitat superior a la quantitat que correspondria per a les persones amb menys d'un any antiguitat a l'empresa.

Així mateix, es constitueix una comissió de seguiment de recol·locació un cop l’hotel emprengui la seva activitat prevista per a l'any 2022 amb el compromís de garantia d’incorporar un 25 % de la plantilla afectada per l’extinció del seu contracte de treball i que sol·licitin tornar a formar part de la plantilla. Amb 6 mesos d’antelació l’empresa posarà en coneixement del sindicat el perfil formatiu que han de reunir aquestes persones i amb 15 dies d’antelació s’iniciarà el procés de selecció, amb la participació sindical.

Des de CCOO tornem a insistir en la necessitat de la derogació dels articles de la reforma laboral que possibiliten la tramitacions dels ERO que comporten acomiadaments col·lectius.

21/12/2020