Servei d'informació i documentació jurídica

'Butlletí d'actualitat jurídica i sindical', núm. 63 (desembre del 2020)

Butlletí 63

La secció Activitat del Gabinet Jurídic de CCOO de Catalunya l'encapçala el comentari de Nyra Barreto d’una sentència sobre sol·licitud d’adaptació de jornada laboral quan no està regulada al conveni col·lectiu. S'afegeix un article de Jonathan Gallego al seu blog sobre un cas de prioritat d'aplicació de conveni d’empresa, i el comentari d’en Jesús Martínez a una sentència que tracta de la determinació de la causa d’una IT (accident de treball vs. malaltia comuna i qui l'ha d'acreditar).

La secció d'Eleccions sindicals presenta una anàlisi breu de la proclamació definitiva de candidatures tot i que aquestes no estiguin completes. La secció Estudis jurídics i sindicals inclou l’informe sobre violències masclistes a Catalunya elaborat per CCOO de Catalunya i recursos per erradicar-les, l'anàlisi de la nova regulació del teletreball, efectuada per Albert Pastor, a la Jornada de Negociació Col·lectiva de CCOO de Catalunya, el 27 de novembre, o l’estudi sobre condicions de treball i representació col·lectiva a les plataformes digitals.

A Jurisprudència, ens fem ressó del repertori de jurisprudència sobre salari que Ignasi Beltran ha publicat al seu blog, i també d'altres sentències i rellevants i articles publicats a blogs i webs jurídiques.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l'adreça de correu electrònic: biblioteca@ccoo.cat

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia