La plantilla ha ratificat el preacord per majoria

CCOO valora positivament el principi d'acord assolit a Doga Metal Parts

Foto CCOO d’Indústria de Catalunya valora positivament el principi d’acord sobre l’ERO de Doga Metal Parts, assolit dijous passat pel comitè i la direcció de l’empresa, ja que s’han aconseguit unes bones condicions per a les 49 persones afectades i preveu mesures no traumàtiques per a gran part dels afectats. La plantilla ha ratificat avui el principi d’acord per majoria.

L’acord estableix recol·locacions voluntàries en altres plantes del grup Doga i en alguna empresa externa, que podrien garantir l’ocupació d’un 85 % dels treballadors i treballadores afectats per l’ERO.

En el marc de l’acord s’ha pactat una indemnització de 44 dies per any, amb un màxim de 28 mensualitats, i s’ofereix una garantia indemnitzatòria de 4 anys a les persones que continuen a l’empresa, així com per a les que es recol·loquin a la planta de Doga de Navarra i en empreses externes.

L’acord també preveu un pla de rendes voluntari per a 9 persones més grans de 57 anys, que els garanteix fins al 85 % del salari net fins que arribin a l’edat de jubilació anticipada.

09/12/2020