CCOO considera que el nou CaixaBank ha de ser millor: més just i més igualitari, en allò intern i extern

Junta General Extraordinària de CaixaBank, demà dijous

En la intervenció de demà davant la Junta General extraordinària de CaixaBank, CCOO advertirà que la nova entitat, que vol ser més robusta, rendible i tecnològicament revolucionària, ha d’aspirar també a una major responsabilitat social i envers la plantilla. L’entitat ha de ser solvent, rendible i, sobretot, humana. Un CaixaBank capaç d’escoltar els cors de les persones.

Ruth Bolaños, treballadora de CaixaBank, es dirigirà a la Junta General extraordinària en nom d’un grup d’accionistes, treballadors i treballadores de l’entitat, familiars i clients, per iniciativa de CCOO.

La portaveu exposarà que el Consell d’Administració té la gran responsabilitat i l’obligació moral de donar un missatge positiu a la societat i als mercats; i els convidarà a ser valents, trencar motlles, i manifestar a la plantilla i a la societat que treballaran per donar garanties d’ocupació, garanties en les condicions laborals i compromís social, tot recordant-los que, darrere dels números, hi ha persones, famílies i projectes de vida.

CCOO, sindicat majoritari a CaixaBank i a Bankia, exigeix un pas endavant per mostrar el compromís de la direcció amb les més de 51.000 persones que formaran el nou CaixaBank.