Junta General Extraordinària de CaixaBank, demà dijous

CCOO considera que el nou CaixaBank ha de ser millor: més just i més igualitari, en allò intern i extern

Foto En la intervenció de demà davant la Junta General extraordinària de CaixaBank, CCOO advertirà que la nova entitat, que vol ser més robusta, rendible i tecnològicament revolucionària, ha d'aspirar també a una major responsabilitat social i envers la plantilla. L'entitat ha de ser solvent, rendible i, sobretot, humana. Un CaixaBank capaç d'escoltar els cors de les persones.

Ruth Bolaños, treballadora de CaixaBank, es dirigirà a la Junta General extraordinària en nom d'un grup d'accionistes, treballadors i treballadores de l'entitat, familiars i clients, per iniciativa de CCOO.

La portaveu exposarà que el Consell d'Administració té la gran responsabilitat i l'obligació moral de donar un missatge positiu a la societat i als mercats; i els convidarà a ser valents, trencar motlles, i manifestar a la plantilla i a la societat que treballaran per donar garanties d'ocupació, garanties en les condicions laborals i compromís social, tot recordant-los que, darrere dels números, hi ha persones, famílies i projectes de vida.

CCOO, sindicat majoritari a CaixaBank i a Bankia, exigeix un pas endavant per mostrar el compromís de la direcció amb les més de 51.000 persones que formaran el nou CaixaBank.

02/12/2020