Per una #educaciósegura mobilitzem-nos totes: dijous 3 de desembre a les 18 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

Foto CCOO fa molts mesos que estem insistint en la mobilització de tots els sectors educatius per aconseguir uns centres oberts i segurs. Més enllà del tipus de feina o de contracte i de la titularitat del centre cal garantir una educació equitativa, inclusiva, presencial i de qualitat per a tothom amb el màxim de seguretat per a totes les professionals dels centres educatius i l’alumnat. Igualment considerem molt important aconseguir la màxima unitat sindical i, amb el conjunt de la comunitat educativa, treballem dia a dia per fer-ho possible.

Com a propera fita fem una crida a tot el personal educatiu (docent, personal laboral, lleure...) de les escoles i instituts públics i dels centres concertats i no concertats a sumar-se a la convocatòria de CCOO i altres sindicats el proper dijous 3 de desembre a les 18 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, per exigir:

- Ràtios
+ Personal
+ Seguretat

A Lleida també es farà una concentració als jardins del Parc de l’Aigua, a la plaça de Joan Oró, 51, de 13 a 14 del migdia.

Des del sindicalisme de classe de CCOO ho tenim clar: només mobilitzades i unides podem exigir al Govern i a les patronals els recursos i la negociació necessàries per fer possible una educació segura i de qualitat.

#RespectePerlEducació

02/12/2020