Jornada de negociació col·lectiva 2020

Segueix-la en directe per YouTube

Estem immersos en una situació de crisi sanitària que ha afectat de manera substancial els processos de la negociació col·lectiva en totes les seves vessants i que ha obligat a redefinir pràctiques i prioritats.

El proper 27 de novembre celebrem una jornada dedicada a la negociació col·lectiva. A la primera taula farem balanç de la capacitat de CCOO per intervenir en tots els àmbits de negociació i concertació durant el difícil any 2020, i farem les propostes per afrontar la negociació col·lectiva del pròxim any en la complicada situació sanitària i econòmica que ens trobarem el 2021. Hi participaran Cristina Torre i Mari Cruz Vicente, secretàries d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya i de la Confederació Sindical de CCOO d’Espanya, respectivament. Aquesta taula tindrà el format de videoconferència (a través de Google Meet), la convocaran les federacions i està dirigida a negociadors i negociadores.

La segona taula, a partir de les 11.15 h, serà oberta a tothom i retransmesa mitjançant reproducció en continu per YouTube. Hi analitzarem la nova llei de treball a distància des de l’àmbit jurídic amb el professor Albert Pastor (UAB), explicarem les propostes sindicals per a la negociació del teletreball als convenis i acords d’empresa, i plantejarem alguns dels reptes de la implementació del teletreball.

Feu clic per veure el  programa de la jornada.