Convocada vaga indefinida a TE Connectivity a partir del 21 de novembre

Per la continuïtat de la fàbrica de Montcada i Reixac i dels llocs de treball

Les negociacions sobre l’ERO presentat per TE Connectivity per tancar la planta de Montcada i Reixac continuen sense avenços. CCOO d’Indústria i el comitè d’empresa segueixen exigint la retirada de l’expedient i el compliment de l’acord assolit fa un any, que garantia el projecte industrial durant tres anys. La part social ha tornat a demanar a la direcció de l’empresa que mantingui l’activitat industrial de la planta almenys fins al desembre del 2022.

Davant d’aquest escenari, el comitè d’empresa ha convocat una vaga indefinida a partir del 21 de novembre, a les 6 h, per la continuïtat de la planta de Montcada i Reixac i dels llocs de treball. CCOO d’Indústria de Catalunya dona total suport a la vaga convocada.

Les dues parts han convocat una nova reunió aquest divendres, 20 de novembre, per intentar avançar en les negociacions.