Concentració aquest migdia

Els professionals de la sanitat privada alcen la veu i es mobilitzen pels seus drets i reivindiquen també la importància d'aquest servei sanitari

Foto

Impulsada per la Secció Sindical de CCOO de la Clínica Quirón de Barcelona, avui dimecres, 18 de novembre, de 13.30 h. a 15.30 h, tindrà lloc una concentració de professionals de la sanitat privada on es reivindicarà que la sanitat privada també és sanitat i es defensaran els drets d’aquest col·lectiu de treballadors i treballadores sanitaris.

La Secció Sindical de CCOO del Grup Quirón es concentra per protestar contra la desigualtat que ha començat a aplicar l'empresa, quan ha decidit retribuir amb una paga de 2100 euros als 6 mesos de permanència al col.lectiu d'infermers i infermeres. El desacord ve per l'exclusió de la resta de categories professionals, ja que totes segueixen lluitant contra la pandèmia COVID19.

Des de la Secció Sindical de CCOO  es demana igualtat per a tothom i que s'incrementin les taules retributives per tal d'escurçar la diferència salarial amb altres sectors de la salut com serien l'ICS o el SISCAT.

La concentració tindrà lloc a la plaça d'Alfons Comín, 4, davant la parada del bus.

18/11/2020