La Xarxa Acció Solidària de CCOO de Catalunya inicia la 8a Campanya de recollida de joguines

La Xarxa Acció Solidaria (XAS) de CCOO de Catalunya inicia la 8a campanya de recollida de joguines. La campanya durarà del 16 de novembre al 18 de desembre del 2020, sota el lema “Cap infant sense joguina”.

Com cada any, les joguines seran donades a nens i nenes i famílies amb risc d’exclusió social en col·laboració amb entitats i serveis socials. Aquesta campanya té una importància especial a causa de la situació econòmica i social provocada per la pandèmia de la COVID-19. Pel mateix motiu, és preferible que les joguines siguin noves i es prendran totes les mesures de seguretat sanitària.

Es poden portar les joguines als locals del sindicat CCOO a tot el territori de Catalunya i a les empreses on la representació sindical de CCOO acordarà els llocs de recollida.

Per a més informació podeu contactar amb la XAS a través del correu electrònic:

Podeu trobar el cartell de la campanya en aquest enllaç.