Demà dijous, 12 de novembre

CCOO de Catalunya acull una jornada sobre "Els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Un acostament des del sindicalisme", amb la participació d'Unai Sordo, Luca Visentini i Javier Pacheco

Foto El proper dijous 12 de novembre tindrà lloc la jornada "Els Objectius de Desenvolupament Sostenible. Un acostament des del sindicalisme", organitzada conjuntament per la Confederació Europea de Sindicats, CCOO d'Espanya, CCOO de Catalunya i la Fundació Pau i Solidaritat de CCOO de Catalunya, i amb el finançament de la Comissió Europea.

L'acte comptarà amb tres taules:
- Les organitzacions sindicals com a agents de canvi per a la consecució dels ODS. L'Agenda 2030 per donar resposta a la crisi de la COVID-19.

- L'Agenda 2030 a Catalunya: taula d'experiències.

- El moviment sindical com a eix vertebrador de l'Agenda 2030.
La primera taula comptarà amb la participació de Luca Visentini, secretari general de la Confederació Europea de Sindicats (CES); Unai Sordo, secretari general de CCOO, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.
La jornada es retransmetrà via Zoom, amb inscripció prèvia en aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrJ-iiiQF1TFVZAr-9sIK1TB81airXdbf62-05gaeqoKvFew/viewform, i a través del YouTube de CCOO de Catalunya.

Tot el programa de la jornada, el trobeu en aquest enllaç: https://www.ccoo.cat/pdf_documents/2020/programa_jornada_objectius_desenvolupament_sostenible.pdf

11/11/2020