Vaga a TE Connectivity contra l’ERO plantejat per l’empresa

Serà dimecres, 11 de novembre, coincidint amb la pròxima reunió de l’expedient

El Comitè d’Empresa de TE Connectivity ha convocat una jornada de vaga contra el tancament de la planta de Montcada, coincidint amb la propera reunió del període de consultes de l’expedient. La vaga començarà a les 22 h del dimarts 10 de novembre i finalitzarà a les 22 hores del dimecres 11 de novembre.

El mateix dimecres a la tarda, el comitè d’empresa convoca la plantilla a les 15 h a les portes del magatzem de l’empresa. Està previst que els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, s’hi acostin a aquesta hora a donar suport a les treballadores i treballadors de TE Connectivity.

A les 16.30 h, la plantilla es concentrarà davant de l’Ajuntament de Montcada, on llegiran un manifest de rebuig al tancament i en defensa de la continuïtat de la planta i dels llocs de treball.

CCOO d’Indústria de Catalunya exigeix a la direcció de TE Connectivity que retiri l’expedient i s’assegui a negociar una sortida que garanteixi la continuïtat de l’activitat industrial i l’ocupació de la fàbrica vallesana.

En la reunió del període de consultes de l’expedient que s’ha fet aquesta setmana, la part social ha rebatut tots els punts de l’informe presentat per l’empresa per justificar l’expedient, amb la qual cosa ha quedat demostrat que no hi ha causes objectives que justifiquin l’ERO. Per CCOO es tracta d’una decisió estratègica de la multinacional, que pretén deslocalitzar la producció a altres plantes del grup i que no té en compte el valor afegit d’aquesta fàbrica ni la qualificació de la seva plantilla.