Dimarts hi ha convocada una concentració i dijous, una marxa de vehicles

Comencen les mobilitzacions contra l'ERO presentat per Faurecia

Foto Les treballadores i treballadors de la fàbrica de Faurecia d’Abrera inicien aquesta setmana un calendari de mobilitzacions contra l’ERO presentat per l’empresa per acomiadar 160 persones. La primera de les accions previstes serà demà dimarts, 10 de novembre, coincidint amb la propera reunió del període de consultes de l’expedient. El comitè d’empresa ha convocat la plantilla a concentrar-se entre les 10 h i les 13 h, davant de l’empresa (c. del Progrés, 18-20) per deixar ben clar a la direcció el seu rebuig a l’ERO.

CCOO, que té la majoria del comitè, també ha convocat una marxa lenta de vehicles el dijous 12 de novembre, a partir de les 16.30 h, que sortirà des de davant de la fàbrica, recorrerà els carrers del polígon industrial, anirà fins al polígon Ca n’Amat de Martorell i finalitzarà de nou davant de Faurecia. L’objectiu és fer visible el conflicte generat per la presentació de l’expedient, defensar els llocs de treball i rebutjar els acomiadaments.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la mobilització i a les reivindicacions dels treballadors i treballadores de Faurecia i recorda que han demostrat amb escreix el seu compromís amb l’empresa, com es va veure ara fa un any quan es va produir l’incendi a la planta d’Abrera i la plantilla s'hi va bolcar de ple per tornar a posar en marxa l’activitat de la planta.

CCOO exigeix a la direcció de Faurecia la retirada de l’ERO i que s’assegui a negociar per trobar una alternativa que garanteixi la màxima ocupació.

09/11/2020