Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas 2020

Demà divendres, 6 de novembre, a partir de les 9.50 h, per YouTube

Demà divendres, 6 de novembre, Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya organitza l’Escola de Joves Sindicalistes Ángel Rozas 2020, amb el lema “Erradiquem el virus de la precarietat!”.

Es farà demà a partir de les 9.50 hores des la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16) de manera telemàtica pel canal de YouTube (matí a https://youtu.be/Dg0cQiS-jgg i tarda a https://youtu.be/8z8q-IKTxkg). La inauguració anirà a càrrec d’Irene Ortiz, coordinadora nacional d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya. Després hi hauran taules rodones sobre ERTO i ERO i sobre noves realitats de treball, i experiències. La cloenda (18.30 hores) serà a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Carlos Gutiérrez, responsable de Juventud y Nuevas Realidades del Trabajo de la Confederación Sindical de CC.OO, i Irene Ortiz.

L’Escola esdevé la trobada anual de joves de CCOO per compartir experiències i aprendre sobre el món sindical i laboral, i aquest any de coronavirus s’aprofundirà sobre com ha afectat la pandèmia sanitària a la joventut.

Trobareu més informació i el programa a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de novembre de 2020