CCOO denuncia que l’empresa Dachser obliga a fer treball presencial en plena pujada de contagis de coronavirus entre la població

Amb dos positius per COVID-19 en la darrera setmana

En plena campanya de restriccions a la mobilitat per l’increment de contagis per coronavirus a Catalunya, i amb la recomanació de prioritzar el teletreball per part del Govern de la Generalitat, la direcció de l’empresa logística Dachser a Santa Perpètua de Mogoda ha ordenat la tornada a la feina presencial al personal dels departaments Comercial i Atenció al Client.

CCOO qualifica de despropòsit i d’irresponsabilitat infinita aquesta decisió, que posa en perill la salut dels treballadors i de les treballadores, especialment quan l’empresa ha permès el teletreball durant el primer estat d’alarma i, novament, des de l’1 de setembre.

Per a la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) del sindicat no són creïbles les raons productives i de qualitat al·legades per l’empresa, i per tant no es quedarà de braços plegats davant aquesta mesura que va contra totes les recomanacions realitzades per les institucions publiques i sanitàries.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de novembre de 2020